Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

On Sun, 12 May 2002 22:15:44 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14589
>
> Nogen fra KBH der kan prøve dem af? Hvis ikke de fungerer fornuftigt
> under andet end Windows, synes jeg SSLUG burde lave en pr ting.

På
http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/all/3D05A25FFB2EA3E041256ABC00465F4A?OpenDocument
står der lidt om teknikken.

<uddrag>
Browsere
             Elektronisk selvbetjening er optimeret til browseren
Microsoft Internet Exporer. Version 5.5 eller nyere
             anbefales, men ældre versioner ned til version 4.01 kan
også anvendes.

             Netscape Navigator kan anvendes delvis fra version 4.7. Det
kan betyde forøgede svartider,
             manglende funktionalitet eller utilsigtet visning af dele
af brugerfladen at anvende Netscape-browsere.
</uddrag>

Yeah right, flot klaret KBH..... :(

<Uddrag>
Tilsvarende skal din browser være sat op til at acceptere cookies.
</uddrag>
Ehh, blev det ikke forbudt af EU, eller et andet tåbeligt organ ?

Ask