Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

On Sun, 12 May 2002 22:15:44 +0200 (CEST),
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14589
>
> Nogen fra KBH der kan prøve dem af? Hvis ikke de fungerer fornuftigt under
> andet end Windows, synes jeg SSLUG burde lave en pr ting.

Med Mozilla: Jeg har fået beregnet at jeg ikke kan få boligsikring (hvem
der boede på frederiksberg). Har prøvet at bestille en pin-kode, men der
skete først ingenting efter jeg indtaste mit personnummer, hvorefter jeg
prøvede igen og kom slet ikke til at taste personnummer. Virker som om
at databaseserveren er gået ned.

Med Netscape 4.?: Her kunne jeg beregne, at hvis jeg betalte 750 kr mere
i husleje kunne jeg få 350 kr i tilskud. Her kunne jeg godt bestille
pin-kode.

Med Mozilla: Prøvede endnu engang at bestille en pin-kode, hvilket ikke
lykkedes (gik i stå efter indtastelse af personnummer).

--
Anders Bo Rasmussen