Re: [ITPOLITIK] patenter på leverpostej

At 05:57 PM 5/11/02, Anna Jonna Armannsdottir wrote:
lør, 2002-05-11 kl. 17:37 skrev Erik Lange:

> Og om han mener at den udvikling Danish Crown har udført for at kunne opnå
> patenter, har været til gavn for samfundet som helhed - den udvikling skete
> jo alligevel 10 år senere, uden at Danish Crown ofrede en krone på
> produktudvikling.
Det spørgsmål kunne jeg godt tænke mit at høre fra
folketingets talerstol.

Det kunne jeg også.. kan vi mon få nogen til at stille det ?

Ole T. : Hvad siger du - kender du nogen, der kender nogen, der... det plejer du at gøre ;-)

>  (licens til at bage leverpostej - det er jo groteskt!).
Og jeg tænker på James Bond 007 licens to ... *GGG*

Ja, her er vel nærmest tale om at staten har givet Danish Crown "license to fuck up" :-))

Hilsen,
Erik

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03