Re: [ITPOLITIK] patenter på leverpostej

"Klaus V. Slott" <sslug@sslug> writes:

> Jeg så det godt, men hvad dækker ordet udvikling i dette tilfælde?
> Er du klar over hvor meget det koster at markedsføre et produkt?

Uden at have set det konkrete indslag på TV tror jeg, at ordet
"udvikling" i forbindelse med Hanegals leverpostej meget konkret
betyder eksperimenter med at erstatte animalsk fedt med forskellige
former for grøntsager (eksempelvis kartofler). Den slags koster
arbejdstid og laboratorietests (og dermed økonomisk kapital) - men har
næppe opfinderhøjde.

-j

--
Akademisk Opgavebank