Re: [ITPOLITIK] patenter på leverpostej

> Bare du ikke begynder at sælge dem kommercielt, vil du ikke brude nogle
> patenter - det er først når dit produkt begynder at true en evt.
> patentindehaver, at de vil præsentere dig for deres patent...

 hmm...jamen, så må jeg hellere skynde mig :)

 Spøg til side, det er absurd. I ovennævnte sag drejer det sig
 jo tydeligvis ikke om at et firma føler sig truet af et andet,
 siden de ikke engang har gjort sig tanker om at begynde at
 producere det, som de nu engang har taget patent på.

 Gad vide, hvad nogle store software-firmaer i alt fortrolighed
 har taget patent på, uden vi ved af det..

 Troede kun det var i de forenede stater den slags foregik..
 Suk!

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 7 dage to go :)