Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

Sune> On Mon, 6 May 2002, Jon Bendtsen wrote:

> [...]

Sune> AHA. Så det du mener er at der kan sagtens gemme sig en masse linux
Sune> brugere i de 90-95% procent der bruger windows. Så man kan ikke bare få
Sune> linuxbrugerne ved at sige 1 minus windowsbrugere?

Sune> Det er jo interessant. I teorien kunne der være over 25% der brugte linux
Sune> allerede idag uden at den danske bank ville opdage det.

Netop.
I hvert fald var Danske netbank det sidste program på min windowspartition
indtil jeg for 5 år siden skiftede til Jyske Bank og genformatterede den.

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>