Re: [ITPOLITIK] bedst på nettet, kommuner

> De har checket amter og kommuners websider, men vist ikke
> testet om de validere en html standard.

 hmmm...nej, www.oddernet.dk, som skulle være på
 andenpladsen har det lidt svært med Mozilla og Konqueror :/

 Apropos kommuner, er der så nogen, der kan få
 "Bestil pingkode"-dimsen til at fungere på www.kk.dk's
 Elektroniske Selvbetjenings-side?

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 8 dage to go :)