Re: [ITPOLITIK] CW: Microsoft-patent rammer ikke Samba

Carsten Svaneborg wrote:

> Yep. Jeg har ikke ledt efter den andetsteds.

> Det er et godt spørgsmål!

Den er på lwn.net, med link til det originale brev som indskannede sider.
Der er også navne på. Jeg ved ikke om det er "bevis nok" men det er da nok
til at jeg tror på det.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet