Re: [ITPOLITIK] Det virtuelle kunst museum

> Jeg læste om dette i en af IT planerne. Men det syntes ikke at virke
> i Mozilla RC1, før jeg brokker mig, er der nogle der kan få det til
> at virke i andre browsere?

 Konqueror syntes ikke at ville benytte javascripts til at
 åbne et nyt vindue, nej. Men der er genvej til en tekst-version
 af siden nede i højre side.
 Scrollbaren for neden forstår jeg ikke helt formålet ved,
 men den gør da ingen skade :)

 Mozilla syntes ikke at have problemer..har dog ikke downloadet
 plugin til 3D-dimsen, så den kan jeg ikke teste..

 Opera 6.0beta2 viser grafikken fint, men font-størrelsen de bruger
 er _alt_ for lille til at kunne læses (på min 15" ihvertilfald)
 og Opera vil ikke vise siden til 3D-showet.

 Dias-showet virker tilsyneladende ikke i andre end Mozilla

 Så alt ialt; Mozilla er den eneste, som siden virker i...

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 9 dage to go :)