Microsoft og pirateri

Onsdag den 8. maj 2002 23:46 skrev Ole Tange:

> Læs også om Microsoft, der er blevet dømt for uautoriseret
> kopiering - opdaget af den samme Villanueva.
>
> http://newsforge.com/newsforge/02/05/07/2234251.shtml?tid=3
>
> Puha, jeg er glad for, at han er på mit hold.

Det interesante ved historien er egentlig for bøvlet det er for ufri
software at skifte ejer eller, at blive licenceret til et bestemt
formål af et selskab, der så bliver købt eller solgt. Hvem har nu
rettighederne og til hvad?
Hold da helt op hvor er GPL dog nemt i forhold til dette.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark