Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Wed, May 08, 2002 at 08:23:51PM +0200, Carsten Svaneborg wrote:

> SSLUG kæmper for brugen af åbne standarder, ditto DKUUG, og
> det burde være muligt at samle nogle underskrifter på sådan
> et dokument, så det lyder af lidt.
>
> PM delen kunne biddrage til at skabe opmærksomhed over hvorfor
> brugen af standarder er vigtigt istedet for blindt at implementere
> alt så det udelukkende er MS kompatibelt.
>
> Endeligt kunne det diskuteres om det er redelig forretningspraksis
> at udelukke folk ved at bruge proprietære særfunktioner, et er
> om de yder support, men i det mindste kunne de forsøge at lave
> noget der brugte standarder, er den ekstra værdi MS brugere får
> [...]

Har lige åbnet en konto i en norsk bank, og det ser også ud til at
bare fungere. jeg forstår ikke hvorfor BEC ikke kan lave tingene
ordentligt. Og det er vel BEC vi skal tale med, det er sjældent bankerne
selv der laver det grundlæggende, ihvertifald.

(og nej, men kan ikke åbne konti i norske banker uden at have norsk
personnummer, og bopæl. Jeg tror Gitte Wange havde det samme problem med
at oprette en konto i en svensk bank.)

Hilsen
keld