Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

Rune Christiansen wrote:
> Er det en god idé? Jeg er hverken for eller imod forslaget - Jeg er
> bare uvidende :)

SSLUG kæmper for brugen af åbne standarder, ditto DKUUG, og
det burde være muligt at samle nogle underskrifter på sådan
et dokument, så det lyder af lidt.

PM delen kunne biddrage til at skabe opmærksomhed over hvorfor
brugen af standarder er vigtigt istedet for blindt at implementere
alt så det udelukkende er MS kompatibelt.

Endeligt kunne det diskuteres om det er redelig forretningspraksis
at udelukke folk ved at bruge proprietære særfunktioner, et er
om de yder support, men i det mindste kunne de forsøge at lave
noget der brugte standarder, er den ekstra værdi MS brugere får
virkeligt værd iforhold til at droppe alle andre brugere?

Jeg har forøvrigt ingen problemer med min online-bank
Sparkasse-Mainz, det virker upåklageligt under linux, og
alle netscape og mozilla versioner jeg har prøvet.

--
  Mvh. Carsten
Softwarepatenter, hvad kan du gøre?