Re: [ITPOLITIK] CW: Microsoft-patent rammer ikke Samba

Carsten Svaneborg <sslug@sslug> writes:

> For dem der ikke følger sslug.pr så er her et resume:
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=14575

Er nyheden blevet til på baggrund af en pressemeddelsle fra SSLUG?

> Et PM om Peru er også under formulering på sslug.pr listen, hvis
> nogen vil biddrage.

Mener vi os tilpas sikre på, at Peru-historien og de tilhørende
dokumenter er gode nok? Er der nogen der har tjekket historien og
kongresmedlemmets identitet nærmere efter?

-j

--
26.06.01: Skoddede min sidste smøg.
30.04.02: Løb mit første løb, 10 km, 46:00 min.