Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

Rune Christiansen wrote:
> BTW: Hvis det er en GPL webbank der skal til (eller i hvert fald en,
> der overholder alle gældende standarder), så lad os da få skrevet
> den!! Jeg er tæt på at smide alt, hvad jeg har i hænderne bare for at
> lavet en sådan...

Hvordan gik det med ombudsmanden? Tager han stadig imod klager omkring
banker eller er det finanstilsynet eller hvem de nu hedder?

Man kunne jo fx. skrive et offentligt klagebrev over at banker ikke
implementere netbanker i standard html/java whatever, således at alle
og enhver kan bruge dem, men bruger specielle proprietære formater,
således at kun bruger mere særlige software produkter kan bruge dem.

Det bør pointeres at support og understøttelse er to separate
spørgsmål. En analogi er hvis DR kun sendte til B&O fjernsyn, så
ville der også komme et oprør.

Og så sende det til finanstilsynet og medierne samtidigt.

overskrift: "Brugere klager over bankernes apartheit system"

--
  Mvh. Carsten
Softwarepatenter, hvad kan du gøre?