Re: [ITPOLITIK] Kun IE fremover, Handelsbanken Midtbank

On Mon, 6 May 2002, Jørgen Heesche wrote:

> Problemet med den ny SEB-netbank er man ikke kan logge ind hvis
> nøglefilen findes i en linuxfil, men hvis du har din nøglefil på en
> diskette eller mounter din Windows partition og lader Netscape læse
> filen der kan du godt logge ind. Hvordan det så iøvrigt virker ved jeg
> ikke endnu.

> edb-ekspert. Da jeg nu kunne logge ind dog kun ved læse nøglefilen fra
> et vfat filsystem har jeg svaret SEB tilbage at det nye program ikke kan
> læse linuxfiler (ext2) og venter nu på et svar.

Du er 100% sikker på at det ikke blot skyldes noget banalt som at der på
ext2 er forskel på Nøglefil.pem og nøglefil.pem, men det er der ikke på
fat og vfat?

Mads

FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without
knowledge, of things without parallel.
                        - Ambrose Bierce (The Devil's Dictionary)