Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

> skifte ud!) Nej det er de ledere der sidder og fortæller dem hvad de skal
> lave. Og de mener åbenbart ikke det er nødvendigt at lave noget der kan
> køre på alle platforme...
> Og det er faktisk dem vi skal have påvirket...

 Uha uha, jeg har skam prøvet at være på en arbejdesplads, hvor en
 ukyndig IT-chef prøvede at bestemme, hvad som skulle udvikles hvordan..
 (han ville sågar bestemme hvorvidt jeg skulle bruge echo frem for printf!)

 Knap så produktivt. Vi skal nok nærmere have fundet en gængs forståelse
 omkring, hvad det vil sige at udvikle og fremtidssikre platforms-uafhængig
 software. Dette må og kan kun ske hvis _hele_ firmaet er med.
 Inklusiv chef, udvikler, PR-chef etc..
 Nogen PR-chefer ville sikkert elske at reklamere med det, hvis de
 vidste hvad det gik ud på :)

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 11 dage to go :)