Re: [ITPOLITIK] Peru-lov kræver fri sof t ware i det offentlige

Thorbjoern Ravn Andersen <sslug@sslug> writes:

> Det drejede sig jo ikke om en perfekt oversættelse, men mere om at
> kunne læse hvad der står.  Var formålet at have noget man kunne
> sende efter andre, eller bare selv blive klogere?

Det sidste - men min speksis funderet i maskinoversættelser hvor jeg
ganske enkelt ikke har fattet budskabet. Typisk rapporter i
organisationsammenhæng.

-j

--
26.06.01: Skoddede min sidste smøg.
30.04.02: Løb mit første løb, 10 km, 46:00 min.