Re: [ITPOLITIK] Peru-lov kræver fri sof t ware i det offentlige

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Har ikke forsøgt. Efter at have lagt øre til min kæreste vredes-udbrud
> over diverse maskineoversatte dokumenter (spansk->engelsk) på arbejdet
> har jeg opgivet på forhånd.

Det drejede sig jo ikke om en perfekt oversættelse, men mere om at
kunne læse hvad der står.  Var formålet at have noget man kunne sende
efter andre, eller bare selv blive klogere?

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn