Re: [ITPOLITIK] SEB (was: Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, 6 May 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Kan en af jer der er så entusiastiske, lave en erklærng folk kan skrive
> under på? Noget med at "jeg er villig til at skifte eller har allerede
> skiftet bank pga. at netbank systemet i min nuværende bank ikke overholder
> gældende standarder og derfor ikke kan beynttes på mit system."

Da jeg står i samme situation som Keld Simonsen - jeg har pt. SEB - så
skal jeg igang med et eller andet i den retning. Lige nu ved jeg ikke
hvad.

Jeg havde før BG bank og skiftede til SEB pga. Linux. Nu står jeg så i den
dumme situation at jeg skal skifte igen.

Jyskebank kunne være en mulighed, og så ender det sikkert med at de bliver
opkøbt af nogen der kun understøtter IE.

Men SEB er nok ret ligeglade. De mister kun to kunder.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds