Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

Martin Arendtsen wrote:

> Det afhænger vel af hvordan de forskellige supporter lukker deres
> rapporter... Jeg plejer da at notere hvis det er en linux bruger.

Som sagt ringer han jo ikke til support, så deres supportere har
forhåbentlig ikke nogen rapport de skal lukke. Jeg tror i stedet han bad
sin bankmand nævne det for deres EDB folk, men nu er det ikke nogen særlig
stor bank han er i. Det er ikke den danske bank. Jeg tog det bare som et
konkret eksempel på at der sidder folk derude, som må tælle i net bank
statistikkerne som Windows brugere, selvom de bstemt ikke er det.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet