Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, 6 May 2002, PRL wrote:

> [...]
> ordentligt så den er platform uafhængig.
> Bank : bla ...
> Dig : Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke standarder i benytter, det
> fremgår ikke på jeres hjemmeside. (Rigtigt i 99% af tilfældende.)
> Bank : bla...
> Dig: Jeg har valgt at benytte Linux som OS herhjemme fordi det er gratis.
> Bank : Bla ??
> Dig : Nåe, ok i er også en af disse banker der ikke kan lave deres ting
> ordentligt.
>

> Ja en 10 -20 stykker af dem hver dag vil uden tvivl skabe resultater ;-)

Hmm... Jeg må nok skuffe dig lidt... men det tror jeg ikke.
Men det skader da ikke alligevel.

> [...]
>
> Pt. Er det vist kun Nextbank, Lån og spar og Jyske bank der reklamerer med
> at det kører med andet end MS.
>
> Vælg en tilfældig og henvis til deres hjemmeside som fortæller om deres
> webbank.

> Er 5% potentielle utilfredse kunder ikke temmelig meget ? (Kunder der har
> problemer.)
> Den gik ikke i min forretning. En utilfreds kunde betyder at jeg ikke har
> gjort mit forarbejde godt nok.
> Som telefon supporter har man fingeren på pulsen og har derfor pligt til at
> eskalere et så stort problem med de store båthorn.

Det er korrekt... Jeg sidder med fingeren på pulsen, og jeg har flere
gange spurgt om der ikke snart sker en ændre.. og har henvist til flere
linux opkald... men det er stadigvæk de høje herre der skal kunne
overbevises. Og der tror jeg ikke 5% af de opkald vi modtager er nok...
Selv om vi i snit modtager omkring 1200 opkald på en dag.

--
Women... can't live with them
Pass me the beernuts