Re: [ITPOLITIK] Kun IE fremover, Handelsbanken Midtbank

On Thu, May 02, 2002 at 11:12:26PM +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:

> tjoe det betyder at SEB kun garanterer at det virker under Win og IE.
> Men i praksis virker det fint, ja nærmest glimrende under Linux. (NS4)
> Og de siger de ikke vil ændre på dette, adspurt om de vil understøtte
> Linux. SEB er den bedst virkende netbank for linux, som jeg har prøvet.

Nåh, jeg har jo været i udlandet, og har ligget syg, og i mellemtiden
har SEB lavet det hele om. Så nu fungerer SEBs webbank slet ikke med
netscape, og de giver den almindelige storsnudede forklaring om at de
kun supporterer MS IE. Jeg tror jeg sælger mine investeringsbeviser
og lukker kontoen hos dem. Og skriver et brev til direktøren.

Til gængæld ser det ud til at Skandiabankens nye version kører fint med
netscape 4.79.

Venlig hilsen
Keld