Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, May 06, 2002 at 10:57:56AM +0200, Sune Rastad Bahn wrote:

> AHA. Så det du mener er at der kan sagtens gemme sig en masse linux
> brugere i de 90-95% procent der bruger windows. Så man kan ikke bare få
> linuxbrugerne ved at sige 1 minus windowsbrugere?

Nemlig, det er korrekt. Desuden kan du SLET ikke se på dem der ringer
ind. En linux bruger vil jo sandsynligvis slet ikke ringe til dem, men
evt. emaile, eller SLET IKKE KONTAKTE DEM. Derfor tror jeg ikke på de
tal.

> Det er jo interessant. I teorien kunne der være over 25% der brugte linux
> allerede idag uden at den danske bank ville opdage det.

Nja, eller ønsker at bruge linux, men kan ikke da kun IE virker, og
de dualbooter så bare.

> Jamen så er der vel kun telefonkæden tilbage, hvis alle der har en linux
> partition ringer til deres bank og brokker sig, kan det være det ændrer
> deres syn på sagen?

Nej, jeg tror ikke det hjælper før de direkte mister kunder til jyske
bank, og de får at vide hvorfor.

JonB