Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

> AHA. Så det du mener er at der kan sagtens gemme sig en masse linux
> brugere i de 90-95% procent der bruger windows. Så man kan ikke bare få
> linuxbrugerne ved at sige 1 minus windowsbrugere?

 Så længe linux-brugere ikke kan benytte netbanker, hvordan kan man
 så tælle dem med i statistikken over, hvem der bruger systemerne??

 6 windows-brugere, 2 mac-brugere og 2 linux-bruger.
 Netbanken virker ikke for linux-brugerene, altså
 er der 0% linux-brugere, som benytter systemet...
 Oh - the wonders of statistics!

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 11 dage to go :)