Re: [ITPOLITIK] Nu ogs åLokalbanken... :(

On Mon, 6 May 2002, Jon Bendtsen wrote:

> Du misforstår. Hvis jeg var stavnsbundet til min bank, og deres webbank
> ikke virkede i linux, så ville jeg selvf. have en windows jeg kunne
> dualboote så jeg kan bruge webbanken, men egentlig ville jeg hellere
> have en der virkede i linux, og ville have skiftet bank for at få den
> mulighed hvis jeg kunne.

AHA. Så det du mener er at der kan sagtens gemme sig en masse linux
brugere i de 90-95% procent der bruger windows. Så man kan ikke bare få
linuxbrugerne ved at sige 1 minus windowsbrugere?

Det er jo interessant. I teorien kunne der være over 25% der brugte linux
allerede idag uden at den danske bank ville opdage det.
Jamen så er der vel kun telefonkæden tilbage, hvis alle der har en linux
partition ringer til deres bank og brokker sig, kan det være det ændrer
deres syn på sagen?

Sune