Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

> 3. Indtil antallet af kunder der bruger linux og netbank kommer over 25%
> tvivler jeg stærkt på der nogensinde vil blive tænkt på at lave noget der
> kan bruges begge steder. Men kun til Windows.

 Hvorledes vil du have at det skal kunne lade sig gøre at det tal kommer
 højere op, så længe der ikke udvikles funktionelle netbank-applikationer
 til linux?
 Det lyder som et hønen og ægget-syndrom, men i virkeligheden drejer
 det sig nok nærmere om at motivere folk, til at tage initivativ og
 udvikle platforms-uafhængige applikationer.

 Du er jo ikke alene om dine synspunkter, dem ser man mange steder
 (bare kig på debat.computerworld.dk f.eks.).

 Det drejer sig ikke om at Microsoft-brugere skal til at
 "tænke som en linux-bruger", for det er jo et helt andet koncept.
 Det drejer sig om vigtigheden i at holde internettet i et
 platforms-uafhængigt miljø, hvor alle kan være med, være det
 *nix,microsoft,mac,atari eller amiga-brugere..!

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 11 dage to go :)