Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, May 06, 2002 at 10:40:03AM +0200, Sune Rastad Bahn wrote:

> Med risiko for at fremstå som ordkløver
> mener jeg godt man kan tillade sig at underforstå et "Qua" i denne
> sammenhæng. Altså gik spørgmålet på om de brugte netbank i deres egenskab
> af linuxbruger. At den samme person så kan bruge webbank i deres egenskab
> af windowsbruger er underordnet.

Du misforstår. Hvis jeg var stavnsbundet til min bank, og deres webbank
ikke virkede i linux, så ville jeg selvf. have en windows jeg kunne
dualboote så jeg kan bruge webbanken, men egentlig ville jeg hellere
have en der virkede i linux, og ville have skiftet bank for at få den
mulighed hvis jeg kunne.

JonB