Re: [ITPOLITIK] Nu ogs åLokalbanken... :(

On Mon, 6 May 2002, Jon Bendtsen wrote:

> Det er jo heller ikke utænkeligt at mange linux brugere har en
> windows liggende til KUN at klare webbanken med, når den nu
> ikke virker i linux.

Med risiko for at fremstå som ordkløver
mener jeg godt man kan tillade sig at underforstå et "Qua" i denne
sammenhæng. Altså gik spørgmålet på om de brugte netbank i deres egenskab
af linuxbruger. At den samme person så kan bruge webbank i deres egenskab
af windowsbruger er underordnet.

Sune