Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

Sune Rastad Bahn wrote:
> Vi kan da godt lave en telefonkæde så det tal kommer lidt op ;-)
God ide.

Jo jeg mener det seriøst.
Det skal bare efterfølges med en mail fra dem i 'kæden'.

Telefon opringningen kunne lyde noget som dette :

Dig : Hej jeg er på udkig efter en ny bank.
Bank : bla..
Dig : Jeg har pt. en bank som ikke kan finde ud af at lave deres webbank
ordentligt så den er platform uafhængig.
Bank : bla ...
Dig : Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke standarder i benytter, det
fremgår ikke på jeres hjemmeside. (Rigtigt i 99% af tilfældende.)
Bank : bla...
Dig: Jeg har valgt at benytte Linux som OS herhjemme fordi det er gratis.
Bank : Bla ??
Dig : Nåe, ok i er også en af disse banker der ikke kan lave deres ting
ordentligt.

Ja en 10 -20 stykker af dem hver dag vil uden tvivl skabe resultater ;-)

Når man så er blevet afvist skriver man en mail til dem hvor man fortæller
om en bank som kan.

Pt. Er det vist kun Nextbank, Lån og spar og Jyske bank der reklamerer med
at det kører med andet end MS.

Vælg en tilfældig og henvis til deres hjemmeside som fortæller om deres
webbank.

>Matin Arendtsen:
>1. Ud af 100 henvendelser vi får om dagen (Dette er så kun for Danske Bank
>men jeg tror ikke det er ret meget anderledes andre steder) er der vel kun
>5 der omhandler linux. Det svare til cirka 5% hvis min hovedregning ikke
>tager ret meget fejl.
Er 5% potentielle utilfredse kunder ikke temmelig meget ? (Kunder der har
problemer.)
Den gik ikke i min forretning. En utilfreds kunde betyder at jeg ikke har
gjort mit forarbejde godt nok.
Som telefon supporter har man fingeren på pulsen og har derfor pligt til at
eskalere et så stort problem med de store båthorn.

Mvh

Per R Laursen