Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, 6 May 2002, Martin Arendtsen wrote:

> Jamen mange tak for det... Jeg frøs også lidt. :-)
> Nej enhver form for oplysning der gør mig i bedre stand til at kunne
> argumenter bla. over for vores programmører sætter jeg da pris på-

UPS. det første at skulle vist være et ikke.

Antyder du dermed at der findes en del linuxbrugere (op imod 25%) som er
istand til at bruge et program der ikke virker? Nok er linuxbrugere vant
til lidt at hvert, men alligevel...

> Man kan da kun håbe...

Nej, men kan også arbejde på det !

Sune