Re: [ITPOLITIK] Nu også Lokalbanken... :(

On Mon, May 06, 2002 at 01:12:04AM +0200, Martin Arendtsen wrote:
> On Mon, 6 May 2002, Jon Bendtsen wrote:

[klip]

> Jeg er enig, men de programmører jeg har snakket med siger pt. at hvis de
> skulle følge standarterne vil det ikke være muligt at lave de ting Danske
> Netbank indeholder... Om det så passer ved jeg desværre ikke, men jeg går
> da ud fra de ved hvad de snakker om.

Det passer ikke. Du kan kode alt, undtage AI (Amerikansk Intelligens)

> Og hvis jeg skal tage mac opkaldene med, så er vi vel på en 10% af de
> samlede opkald.

Hvor mange linux brugere tror du der ringer ind ??

> Jeps... den findes vist nok til ret så mange platforme.
> Og jeg er da enig med dig i, at brug den så vidt som muligt ville være det
> bedste, men det gør de altså ikke. (dette kunne så også skyldes de bruger
> MS udviklingsværktøjer.)

Se, det er jo det der er problemet, microsoft ønsker ikke at det
virker på andre platforme, derfor laver de lidt om på deres java.
Det er netop derfor at de skal bruge sun's. Jeg får mere og mere
lyst til at vise dem hvordan det skal gøres.

JonB