Linux-projekter i Bolivia?

Fra midten af juni og fem måneder frem forventer jeg at opholde mig i
Bolivia. Jeg kunne godt tænke mig beskæftige mig (journalistisk) med
fri software, global vidensdeling og teknologispredning. Måske agere
SSLUGs udsendte medarbejer. ;-)

Er her nogen der har hørt om Linux-relaterede projekter i Bolivia?
Findes der en art projekt-bank over initiativer som kunne være
interessate at støtte eller formidle?

Janus Sandsgaard
SSLUG
Bolivia

;-)

-j

--
26.06.01: Skoddede min sidste smøg.
30.04.02: Løb mit første løb, 10 km, 46:00 min.