Re: [ITPOLITIK] EU's DMCA: EUCD

Hans Schou skrev:

> Og i mellemtiden blev Sklyarov fængslet. Det er svært
> med de love, men har svært ved at se hvordan de
> fortolket senere.

Nu er det omtalte direktiv om ophavsret mig bekendt endnu
ikke blevet implementeret i dansk og svensk lovgivning, så
det gælder foreløbig kun for regeringerne og ikke for
borgerne (hvad det så betyder i praksis). Det vil måske være
værd at holde øjnene åbne og være klar til at blande sig når
de danske og svenske kulturministre går i gang med at
overveje hvordan de vil oversætte direktivets "fine" ord til
almindelig lovtekst.

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.