Re: [ITPOLITIK] EU's DMCA: EUCD

"Ole Tange" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
On Wed, 1 May 2002, Morten Strårup wrote:

> Jeg ved ikke lige om det her er det rigtige sted at poste men...
>
> http://www.theregus.com/content/4/24813.html

Husk altid at skrive et par linjer om, hvad det drejer sig om. Ellers
spilder du de folks tid, som ikke interesserede sig for dette.

Jamen det skal jeg da nok huske til næste gang...:-)

Og så til næste spørgsmål: Hvad kan jeg gøre for at EUCD'en ikke bliver
vedtaget?

Er der et sted jeg kan sætte min underskrift eller noget i den retning?

MVH

Morten Strårup