Re: [ITPOLITIK] Hvem vil hjælpe med en hurtig oversættelse til engelsk?

Rasmus Andersen wrote:

> Module nogle trivielle stavefejl, kan jeg se...
>
> Blev det gjort faerdigt?

Nej,

Jeg ville være meget taknemmelig for et færdigt udkast, kan du afse lidt
mere tid her i løbet af week-end´en?
Der sidder folk bl. a. nede i Madrid, der vil blive vældigt glade :)

Anne
--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk