Re: [ITPOLITIK] Ministeriel plan om sprogteknologisk database

søn, 2002-04-28 kl. 00:43 skrev Jacob Sparre Andersen:

> Det er sådan jeg har forstået det.

> Det kan jeg heller ikke. Skal vi sende ministeriet et
> tilbud, når de sender opgaven i udbud? ;-)

Så må det tilbud nok ikke være for billigt for
så siger ministeren nok nej tak, ligesom trafikministeren
sagde nej tak til DSB og valgte Arriva i stedet for,
selv om DSB's tilbud lød på det halve.

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering