Re: [ITPOLITIK] Kun IE fremover, Handelsbanken Midtbank

Jesper Krogh wrote:

> [...]

[klip]

> Hjælp til installationen :-)
hæhæ. Jeg sad med samme tanke, hvis man var kunde så bare ringe op og
spille dum, eller endnu bedre sætte konen til det. først spilde en masse af
supportens tid, indtil han efter et stykke tid gennemskuer at den stakkels
hjælpeløse husmor bruger linux.

Når man har siddet på den anden side og hjulpet folk behøver man ikke meget
fantasi til at stille de rigtige spørgsmål på en forkert måde ;-)

"skal jeg klikke på setup? ok så kommer der en box frem det spørger hvad
jeg vil åbne med..."
--
Hilsen
Klaus V. Slott