Re: [ITPOLITIK] Kun IE fremover, Handelsbanken Midtbank

On Thu, May 02, 2002 at 12:47:56PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> SEB.

tjoe det betyder at SEB kun garanterer at det virker under Win og IE.
Men i praksis virker det fint, ja nærmest glimrende under Linux. (NS4)
Og de siger de ikke vil ændre på dette, adspurt om de vil understøtte
Linux. SEB er den bedst virkende netbank for linux, som jeg har prøvet.

Hilsen
keld