Re: [ITPOLITIK] GPL webbank i Tyskland

On Thu, May 02, 2002 at 04:53:57PM +0200, Rune Christiansen wrote:

> Ikke bare blinde! Også dem, der ikke vil give slip på deres konsol
> (bl.a. mig). HTML + SSL + (PHP & SQL?) kan vel gøre det?
>
> Hvis lynx support kan komme med i et evt. projekt er jeg helt klart med
> på supportvognen. Men er der nogen som vil være initiativtager til den
> aktive udførelse af projektet (Uncle Tux wants YOU!)??

Heh, jeg får lige lyst til at ponke dig for at lave en tegning
over dine ord. Den er jo oplagt.

> <OFF_TOPIC>
>
> Jeg synes, at vi fra tid til anden har nogle gode projektforslag oppe at
> vende på diverse SSLUG-lister. De fleste af dem "dør" gerne pga. mangel
> på lyst eller tid (det klager de fleste jo over - inkl. mig selv). Men
> projektforslagene er jo stadig gode, så burde vi ikke gemme dem "til
> senere" på en webside (hvis nogen senere vil gennemføre dem)? Var det
> ikke PTO, der smed et link til en side med "døde Linux projekter"? Måske
> noget i den stil...

Glimrende ide, lad os skrive det på listen over smarte linux
projekter der bare lige skal laves. Når nej.

Mere seriøst, så tror jeg ikke der bliver lavet en gpl
java bank før ingen banker virker med linux.

JonB