Re: [ITPOLITIK] GPL webbank i Tyskland

Jon Bendtsen skrev:

[KLIP: GPL bank]

> FEDEST!
> Men du misforstår mig lidt Ole. Min pointe var at få lavet et
> system, og så gå til en bank og synge:
> "Se hvad jeg kan, se hvad jeg kan, kom og se det alle mand" ;-D
> (quote fra et eller andet børnetv)

Gammel børnesang. Meget populær, "da jeg var barn" (fysisk; psykisk
lakker jeg stadig bagud ;)

> Og dermed forklare dem at det er IKKE svært at lave en java
> webbank der er platforms uafhængig. Potentielt ville jeg meget
> gerne få lavet den således at den endda kan virke sammen med
> lynx/links og andre text baserede browsere, således at selv
> blinde kan bruge webbanken.

Ikke bare blinde! Også dem, der ikke vil give slip på deres konsol
(bl.a. mig). HTML + SSL + (PHP & SQL?) kan vel gøre det?

Hvis lynx support kan komme med i et evt. projekt er jeg helt klart med
på supportvognen. Men er der nogen som vil være initiativtager til den
aktive udførelse af projektet (Uncle Tux wants YOU!)??

<OFF_TOPIC>

Jeg synes, at vi fra tid til anden har nogle gode projektforslag oppe at
vende på diverse SSLUG-lister. De fleste af dem "dør" gerne pga. mangel
på lyst eller tid (det klager de fleste jo over - inkl. mig selv). Men
projektforslagene er jo stadig gode, så burde vi ikke gemme dem "til
senere" på en webside (hvis nogen senere vil gennemføre dem)? Var det
ikke PTO, der smed et link til en side med "døde Linux projekter"? Måske
noget i den stil...

</OFF_TOPIC>

Mvh.

--