Re: [ITPOLITIK] GPL webbank i Tyskland

Ole Tange wrote:
> [...]
Fin ide.

> Jeg mener, at en tysk bank gjorde dette. Hvis det er tilfældet, burde det
> være enkelt at oversætte den til dansk. Det betyder godt nok, at du skal
> skifte til en tysk bank, men så internationale som vi er her i SSLUG, så
> er det nok det mindste problem.
Der er nogle krav til webbanker i Danmark som skal overholdes, hvis den gør
det er det nok til at have med at gøre.

Det største problem bliver at overbevise bankerne om at de skal bruge
løsningen. De fleste banker i DK køber en færdig pakkeløsning og udvikler
ikke noget som helst selv.

Mvh

Per R Laursen

------
"Mener ministeren, at der findes en ikke selvspejlende definition (eks.
teknik er hvad teknik gør) på, hvad der i EU- Kommissionens forslag til
softwarepatent-direktiv skal forstås ved "teknisk bidrag", "tekniske
karakteristika" og "teknologisk område", og som ikke samtidig falder på,
at det er en banal logisk kortslutning?"
[ Kilde : Folketingets Erhvervsudvalg, 18. april 2002 (Løbenr. 10985) ]