Re: [ITPOLITIK] GPL webbank i Tyskland

On Thu, May 02, 2002 at 12:28:25PM +0200, Ole Tange wrote:

> Jeg mener, at en tysk bank gjorde dette. Hvis det er tilfældet, burde det
> være enkelt at oversætte den til dansk. Det betyder godt nok, at du skal
> skifte til en tysk bank, men så internationale som vi er her i SSLUG, så
> er det nok det mindste problem.

FEDEST!
Men du misforstår mig lidt Ole. Min pointe var at få lavet et
system, og så gå til en bank og synge:
"Se hvad jeg kan, se hvad jeg kan, kom og se det alle mand" ;-D
(quote fra et eller andet børnetv)

Og dermed forklare dem at det er IKKE svært at lave en java
webbank der er platforms uafhængig. Potentielt ville jeg meget
gerne få lavet den således at den endda kan virke sammen med
lynx/links og andre text baserede browsere, således at selv
blinde kan bruge webbanken.

JonB