Re: [ITPOLITIK] GPL webbank i Tyskland

On Thu, 2 May 2002, Jon Bendtsen wrote:

> Er det ikke bare på tide at vi laver vores egen applikation,
> og udgiver den under GPL, så kan de jo bruge den hvis de vil.

Jeg mener, at en tysk bank gjorde dette. Hvis det er tilfældet, burde det
være enkelt at oversætte den til dansk. Det betyder godt nok, at du skal
skifte til en tysk bank, men så internationale som vi er her i SSLUG, så
er det nok det mindste problem.

/Ole
--
Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org