Re: [ITPOLITIK] Hvem vil hjælpe med en hurtig oversættelse til engelsk?

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Interessant - jeg ville da have troet at de havde sekretærhjælp til den
> slags.

Der fik du mig Mads. Det er sjusket skrevet fra min side. Det er
kolleger i udlandet, der beder om det. Jeg går ud fra, at de taler dansk
i ministeriet, selv om de ikke altid forstår vore argumenter :)

Har du også et bidrag til oversættelsen? Nu hvor du er så kvik?

Anne
--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk