Re: [ITPOLITIK] Hvem vil hjælpe med en hurtig oversættelse til engelsk?

On Wed, 1 May 2002, Anne Østergaard wrote:

> Hej
>
> Her er 14. Spørgsmål (Sp. 38.- 52.) fra Folketingets Erhvervsudvalg til
> Økonomi- og Erhvervsministeren som man har bedt SSLUG om hjælp for at få
> oversat til engelsk i en fart.

Interessant - jeg ville da have troet at de havde sekretærhjælp til den
slags.

> http://www.ft.dk/Samling/20012/udvbilag/ERU/Almdel_bilag246.htm
>
> Vil du bidrage med oversættelse af et eller flere af spørgsmålene?
>
> De fylder et par linier hver, så det er hurtigt gjort, hvis vi hjælpes
> ad.

Umiddelbart ser det ud til at der bliver anvendt en del termer der må
findes en officiel oversættelse på. Har du en reference til den engelske
udgave af direktivet?

Mads

The operating system of claim 1 wherein said core component includes a
plurality of export functions, wherein the export functions of said core
component and said first processing component are identified by export
symbols, wherein said set of import symbols identify a corresponding set of
kernel function calls issuable in the execution of said first component, and
wherein said component switch includes a data table supporting execution
time call redirection of said kernel function calls to export functions
determined by a correspondence between respective import and export symbols.

      -- Sentence from LynuxWorks patent on software modules in OS kernels.