Re: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

Hans Schou wrote:
> Det betyder så at det link jeg har til Christitania på min
> narko-portal er ulovligt. Ikke jeg forhandler noget, men blot
> linker til steder hvor der foregår noget ulovligt.

Hvis det er ulovligt at have information om hvor folk kan finde
noget ulovligt, så har du lige overtrådt loven med ovenstående
sætning. Du skriver hentyder jo til at der er narko på
Christania, du har derfor hjulpet svage sjæle ud i udåd, ligeså
vel som du kunne med et direkte link.

Det er ytre hvor eller hvordan man kan gøre noget ulovligt er
ikke det samme som at gøre noget ulovligt, med mindrer man
arbejder i en bank og har tavshedspligt.

Mht. copyright og links så prøv at læse nogle af de
"Amicus Curae" der er submitted i DeCSS retsagen.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]