RE: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

>Sålænge dit link ikke viser at din hensigt er at linke til Jens
>Hansens mp3-samling og der er en god grund til at din hensigt ikke
>skulle være dette, burde du være på sikker grund.

Dvs. at hvis jeg læser i JyllandsPosten, at man kan købe hash på
Christiania, så kan jeg melde JP til politiet for at "linke" til
ulovligheder?

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]