RE: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

>http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/itogcomputer/artik
el&art_id=3053770

>"På internet kan man finde et hav af hjemmesider, hvor der er direkte
>links til andre hjemmesider med ulovlige kopier af musik. Spørgsmålet er,
>om det er lovligt at lave disse links, eller om det også er i strid med
>loven om ophavsret."
>
>Det betyder så at det link jeg har til Christitania på min narko-portal er
>ulovligt. Ikke jeg forhandler noget, men blot linker til steder hvor der
>foregår noget ulovligt.

Hvad med søgemaskinerne? Der kan man jo registrere links til sine
favorit-ulovlige portaler. Ved næste links-database generering vil de
illegale links så komme med, og jeg tror ikke søgemaskine
administratorerne har tid til at evaluere hver enkelt side i deres DB.

Dvs hvis man f.eks. hader altavista, kan man registrere en ulovlig side
hos altavista, søge efter denne side, og når altavista viser et link
til ulovlighederne, melder man dem til politiet.

Fed lov!

Mvh Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]