Re: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

> Det er jo netop anklagemyndighedens store opgave.

...anklagemyndighedens umulige opgave, i hvert fald i ca. 99% af de
utallige tilfælde. Hvorfor retsystemet, som vi forstår det idag, vel ikke
kan stille noget op. For mange sager og for meget gråzone/skøn involveret.

On Tue, 30 Jan 2001, Peder H. Reuther wrote:

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]