Re: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

On 30 Jan 2001, Peter Makholm wrote:

>Du kan ikke nødvendigvis benytte strafeelovens generelle bestemmelser
>her da Lov om ophavsret ikke er en del af straffeloven. Jeg er sikker
>på at denne slags sager kun kan afgøres ved civilt søgsmål, som ikke
>har noget med straffeloven at gøre.

Det er ikke rigtigt. Straffeloven almindelige del omfatter al strafferet,
dvs. straffeloven samt særlove (love, der indeholder strafferetlige regler
og ikke er straffelov) f.eks. ophavsretsloven § 76.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]